برای خرید دوره آموزشی نخبگان گوگل مپس از سایت مپ باز کافیست تا روی دکمه زیر کلیک کنید و به صفحه محصول بروید. همچنین از طرق منوی اصلی و با کلیک روی “خرید دوره نخبگان گوگل مپس” میتوانید به این صفحه بروید.

صفحه محصول نخبگان گوگل مپس

بعد از ورود به صفحه محصول لطفا توضیحات را مطالعه کنید و در قدم بعدی روی دکمه “ثبت نام و دریافت فایل” کلیک کنید. در تصویر زیر این دکمه در سمت چپ صفحه به وضوح قابل و به رنگ سبز قابل مشاهده است.

ثبت و دریافت فایل

بعد از کلیک روی دکمه “ثبت نام و دریافت فایل” به صفحه دیگه‌ای منتقل میشید. توی صفحه جدید که زیر براتون تصویرش رو آوردم باید 2 تا کار انجام بدید.

  1. اگه کد تخفیف دارید اون رو توی کادر مشخص شده وارد کنید و روی دکمه “اجرای کوپن” کلیک کنید تا کد تخفیف اعمال بشه.
  2. بعد از اعمال کد تخفیف روی دکمه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.

اگر کد تخفیف رو به درستی وارد کرده باشید بعد از زدن دکمه “اجرای کوپن” پیامی در بالای صفحه توی کادر سبز ظاهر میشه با این عنوان که ” کد تخفیف با موفقیت اعمال شد.” حتما توی وارد کردن صحیح کد تخفیف دقت کنید.

مپ باز


این 2 مرحله برای وقتاییه که میخواید با کد تخفیف خرید کنید، اگه کد تخفیف ندارید و قصد خرید محصول دارید پیشنهاد میکنم توی اینستاگرام مپ باز کلمه “تخفیف” رو برام دایرکت کنید تا بعد از راهنمایی‌های لازم بهتون کد تخفیف بدم.

من خرید بدون تخفیف رو دوست ندارم، بنابراین حتما بهتون تخفیف میدم.

علی پورعباسی

بعد از چک کردن جمع کل سبد خرید، در صورتی که تعداد محصول درخواستی رو درست وارد کرده باشید و کد تخفیف رو درست زده باشید باید روی دکمه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.

به صفحه جدیدی منتقل میشید که باید اطلاعات خودتون رو وارد کنید. این اطلاعات برای پشتیبانی محصول از شما گرفته میشه و هیچ استفاده دیگه‌ای از این اطلاعات نخواهد شد. موارد ضروری که حتما باید وارد کنید در زیر لیست شده‌اند:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • شماره موبایل
  • آدرس ایمیل

سعی بر این بوده که حداقل اطلاعات از شما گرفته بشه که تا حریم خصوصی شما حفظ بشه، مواردی مثل شرکت، استان و شهر توی فرم وجود دارند اما به صورت اختیاری میتونید این موارد رو وارد کنید.

فرم پرداخت

بعد از وارد کردن موارد ضروری در فرم پرداخت، روی دکمه “ثبت سفارش کلیک کنید. اگر به این مرحله رسیده‌اید یک قدم تا نخبگان گوگل مپس فاصله دارید. پرداخت هزینه دوره از طریق درگاه پرداخت امن زرین پال انجام خواهد گرفت.

بعد از پرداخت هزینه دوره می‌توانید نسبت به دانلود فایلها اقدام کنید و کسب و کار خود را به سرعت وارد نقشه گوگل کنید.

عکسهای گرفته شده با لپ‌تاپ هست، برای موبایل هم همین مسیر رو باید طی کنید، البته با کمی تغییر در ظاهر سایت. اگه هر مشکلی حین خرید داشتید میتونید توی واتس اپ به شماره 09362065636 به نام علی پورعباسی پیام بدید. کمکتون میکنم مشکل حل بشه و کارتون راه بیوفته.

مپ باز

چقدر از ما راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید